Modeliranje ključnih odnosov

Modeliranje ključnih odnosov identificira štiri področja aktivnosti, v katerih se razvijajo vloge ali odnosi za podporo poslovanja.
Razmišljajte o naslednjih vprašanjih: kako boste našli posameznike, ki vam bodo pomagali, zakaj bi vam kdo želel pomagati, kakšno obliko sodelovanja lahko pričakujete. Štiri področja aktivnosti, ki podpirajo poslovanje so:

  1. Generator - oblikuje in sintetizira ideje. Vloga je pomembna pri razvoju konceptov in kreativnosti. Če vam je to področje najbližje, razmislite kje imate največ prednosti in tem aktivnostim namenite največ časa.
  2. Izvajalec - zajema transformacijo idej v končne produkte, storitve in doživetja. Proizvaja in oblikuje vsebine, spreminjanja surovine v proizvode.
  3. Distributer - distribuira končne proizvode, storitve in doživetja. Distribucija, prodaja, marketing.
  4. Kupec - kupuje, koristi in doživlja proizvod, storitve – so njegove ključne vloge. Sprejema, kupuje, porablja. Tip poslovanja, ki ga ustvarjate in način, ki ga želite izvajati bo določal katere aktivnosti bodo vpletene.

Nasvet za vajo
Identificirajte vaše veščine in želje. Osnovna vprašanja:
- S kom želite graditi odnose, da boste lahko pokrili osnovna štiri področja aktivnosti?
- Kdo prejema in kdo daje denarna sredstva v vsakem od teh odnosov?
- Kako se odražajo odnosi glede na njihovo zaporedje, glede na to koliko je potrebno zaračunati in kdaj prejmete plačilo?
- Ali boste vse te aktivnosti lahko zagotavljali? Če ne, kateri so vaši dodatni viri?